اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400
کد 5243

سامانه پایش کار رونمایی شد

سامانه ملی پایش کار در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم رونمایی شد.
سامانه ملی پایش کار در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح این سامانه گفت: صیانت از نیروی کار، رعایت حقوق صنفی اصحاب کار و تولید، بهبود شرایط کار، تأمین ایمنی و سلامت شغلی کارگران و همچنین پیگیری بهبود وضعیت معیشتی و امنیت شغلی کارگران پرتلاش از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
وی افزود: ارتقای بهره‌وری کار و پایداری مشاغل در راستای تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از اهداف معاونت روابط کار است.
رعیتی‌فرد با تأکید بر اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات کار، اظهار کرد: تمام کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، در اسرع وقت با نهایت دقت، نسبت به خودارزیابی و تکمیل فرم‌های خوداظهاری این سامانه پیرامون وضعیت اجرا و اعمال قوانین و مقررات کار باید اقدام نمایند.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر مزایای سامانه پایش کار را تسهیل در ورود به سامانه بدون ضرورت اخذ کد کاربری و رمز ورود بوده و صرفاً از طریق ثبت کد کارگاهی عنوان کرد.