اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1400
کد 5260

دکتر عبدالملکی خبر داد:

تعیین افق ۱۴۲۰ برای اقدامات راهبردی وزارت مردم/ نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم ، فرصت هم‌افزایی سطوح وزارتخانه را فراهم کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگاه بلند مدتی به اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در وزارت مردم وجود دارد و با آینده‌نگری مطلوبی برای بهبود رفاه مردم به پیش می‌رویم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگاه بلند مدتی به اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در وزارت مردم وجود دارد و با آینده‌نگری مطلوبی برای بهبود رفاه مردم به پیش می‌رویم.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم، اظهار کرد: مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همسو با سیاست‌های کلان دولت سیزدهم گره‌گشایی از مشکلات مردم و برنامه‌ریزی راهبردی و ریل‌گذاری برای اقدامات بنیادین را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با اشاره به تعیین افق ۲۰ ساله برای سیاست‌های عملیاتی وزارت مردم، گفت: نگاه بلند مدتی به اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها وجود دارد و با آینده نگری مطلوبی به پیش می‌رویم.
عبدالملکی با بیان اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردها، افزود: در طول شش ماه شروع به کار دولت سیزدهم، ۲۱۴ اقدام اساسی را در مسیر بهبود کیفیت زندگی و رفاه مردم برداشتیم و تلاش کردیم در این نمایشگاه نقاط قوت را برجسته و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری این رویداد را فرصتی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی سطوح مختلف وزارت مردم عنوان کرد و گفت: در ادامه راه ضروری است، اطلاع‌رسانی به موقع و درست خدمات در مسیر تحقق جهاد تبیین شکل بگیرد.
وی بر لزوم تشریح عملکرد مدیران در مسیر گام دوم انقلاب تأکید کرد و بیان داشت: با استقرار نظام مدیریتی در وزارتخانه و تعیین چهار کلان پروژه شش ماهه دوم عملکردی بسیار پربارتر خواهد بود.
نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات شش ماه اخیر، بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش‌ رو از ۷ اسفندماه به مدت ۲ هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
بنا براین گزارش در این نمایشگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موفق به کسب رتبه برتر در بخش بهترین رویداد، بهترین ارائه و غرفه آرایی و  بهترین عملکرد رابطین شد.
همچنین از پارسا و کیان قاضی، کوچکترین مهارت آموختگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در رشته مهارتی چوبی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر به عمل آمد.