اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 4 تير 1401
کد 5469

در دیدار مسئولان کانون بازنشستگان سپاه استان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی عنوان شد:

تنها راه نتیجه بخش برای جوانان در زمینه اشتغال، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.

یوسف ریاضی، مسئول کانون و اصغر نافع، مسئول آموزشی کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان شرقی با علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در خصوص برنامه ریزی برای اشتغال فرزندان بازنشستگان سپاه استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یوسف ریاضی، مسئول کانون و اصغر نافع، مسئول آموزشی کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان شرقی با علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در خصوص برنامه ریزی برای اشتغال فرزندان بازنشستگان سپاه استان دیدار و گفت و گو کرد.
دراین دیدار، در خصوص برنامه ریزی آموزشی برای تعداد 25 هزار نفر از فرزندان بازنشستگان سپاه استان در راستای توانمندسازی آنان برای ورود به بازارکار و اشتغال و همچنین فراگیری آموزشهای مهارتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
ریاضی، مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی گفت: تنها راه نتیجه بخش برای جوانان در زمینه اشتغال برای ورود به بازارکار، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.
علی مشایخی نیز در این دیدار یکی از مولفه های مهم بهره وری را در توانمندسازی افراد شاغل و ارائه آموزش های مهارتی به اقشار مختلف مردم دانست.
وی ضمن استقبال از همکاری آموزشی این اداره کل با کانون بازنشستگان استان از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مراکز تابعه در شهرستان در اجرای هر چه بهتر آموزش های مهارتی به جوانان علاقمند، به خصوص فرزندان معزز بازنشستگان سپاه استان خبر داد.