اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 16 آذر 1401
کد 5722

پیام تبریک دکتر علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت 16 آذر مصادف با گرامیداشت روز دانشجو

لی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن پیامی 16آذرماه روز دانشجو را به دانشجویان و تلاشگران عرصه علم و عمل تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک دکتر علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت 16 آذر مصادف با گرامیداشت روز دانشجو
علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن پیامی 16آذرماه روز دانشجو را به دانشجویان و تلاشگران عرصه علم و عمل تبریک و تهنیت گفت.
در متن پیام مدیرکل آمده است:
16اذرماه، روز بزرگداشت مقام دانشجو است. قشری فرهیخته که در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور عزیزمان، ایران اسلامی همواره در تلاش و تکاپوست.
دانشجو، یعنی تلاش، یعنی امید. یعنی انگیزه یعنی آینده. و روز دانشجو روز تکریم آمیختن علم و دانش و مهارت با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی است.
دانشجوی امروز به خوبی دریافته است که تلفیق علم با مهارت می تواند زمینه های توانمندی و ایجاد بسترهای لازم را در شکوفایی استعدادهای بالقوه فراهم نماید.
قشر دانشجو، قشری آگاه، بصیر و توانمند است. که یقینا" با همکاری و هم افزایی جامعه دانشگاهی با جامعه مهارتی استان در پیشبرد طرح های آموزشی همچون؛ کهاد و نخلستان چرخ های تولید کشور با حضور پنجه های کارآمد بیش از پیش حرکت شتابنده ای را خواهد داشت.
با شعار هر دانشجو یک مهارت، می توانیم مسیر اشتغال را برای آینده ای روشن همواره هموار سازیم.
 

علی مشایخی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی