اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 10 خرداد 1395
کد 2598

پاسداشت روز جانباز و گرامیداشت ایام شعبانیه در مرکز شبستر:

تقدیر فرمانده مقاومت بسیج شبستر از رئیس مرکز

سرهنگ پاسدارجعفر رزمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر با ارسال لوحی از رشادتهای محمدرضا کیان ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آن شهرستان به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد .

پاسداشت روز جانباز و گرامیداشت ایام شعبانیه در مرکز شبستر:

تقدیر فرمانده مقاومت بسیج شبستر از رئیس مرکز

سرهنگ پاسدارجعفر رزمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر با ارسال لوحی  از رشادتهای محمدرضا کیان ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آن شهرستان به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، سرهنگ پاسدارجعفر رزمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر با ارسال لوحی به مناسبت روز جانباز، از مجاهدتها و ایثارگری های جناب آقای محمدرضا کیان ،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر تقدیر نمود .

و به همین مناسبت کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه­ ای شبستر نیز طی مراسمی این ایام فرخنده را گرامی داشتند. در این مراسم حجه الاسلام بنی هاشم امام جماعت مرکز، طی سخنانی ضمن تبریک این ایام به فضیلت­های این ماه مبارک اشاره نموده برای کارکنان آرزوی موفقیت نمودند.

در این لوح آمده است :

مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود ، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشاراز معرفت فروزان و درخشان را در قلبها و جانها هویدا ساخت .

با دلی سرشار از مباهات ، ضمن ارج نهادن به همت و تلاشهای بی شائبه شما که رمز عزت و عظمت استقلال ،سعادت و سیادت و پیروزی ملت ایران است ،خجسته سالروز میلاد باسعادت علمدارکربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و به رسم اکرام و احترام ،این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه شما می گردد .