اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395
کد 2604

مسئول اجرای آموزش مركز آموزش فني و حرفه اي گوگان خبر داد.:

طرح توانمند سازی روستاییان با رويكرد اشتغال پايدار در این مرکز اجرایی شد

در راستای طرح توانمند سازی روستائیان با رويكرد اشتغال پايدار ، جلسه اي في ما بين مسئول اجرای آموزش مركز آموزش فني و حرفه اي گوگان با شوراي هاي اسلامي ، بخشدار ، آموزش و پرورش و ديگر روساي ادارت در محل بخشداري گوگان برگزار گرديد.

مسئول اجرای آموزش مركز آموزش فني و حرفه اي گوگان خبر داد. :

طرح توانمند سازی روستاییان با رويكرد اشتغال پايدار در این مرکز اجرایی شد

در راستای طرح توانمند سازی روستائیان با رويكرد اشتغال پايدار ، جلسه اي  في ما بين مسئول اجرای آموزش مركز آموزش فني و حرفه اي گوگان  با شوراي هاي اسلامي ، بخشدار ، آموزش و پرورش و ديگر روساي ادارت  در محل بخشداري گوگان برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربايجان شرقي ، خداداديان ، مسئول اجرای مركز آموزش فنی و حرفه ای گوگان  با اشاره به طرح توانمند سازی روستائیان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف توانمند سازی روستائیان و کمک به تولید کشور و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر، اقدام به تدوین طرح توانمند سازی روستائیان نموده است .

وی افزود : نیازسنجی آموزش فنی و حرفه‌ای جوامع روستایی و عشایری به عنوان نخستین مرحله اجرای طرح توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی روستاییان، مناطق محروم همانند سراسر کشور در بخش گوگان  نیز به اجرا درآيد .

وی در ارتباط با اجرای این طرح گفت: فرایند نیازسنجی از دریافت نظرات دهیاران روستاها آغاز و پس از نقد و بررسی توسط کارشناسان ادارات واصناف هر شهرستان و خبرگان فنی وحرفه‌ای تکمیل و اولویت‌بندی شده و پس از بحث و بررسی مجدد در کار گروه‌های اشتغال شهرستان و بخش تایید و به امضای مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و فرماندار شهرستان می‌رسد .

در پايان ، دهستانهاي فيروز سالار و دستجرد از توابع بخش گوگان به عنوان دهستانهاي پايلوت براي اجراي اين طرح انتخاب و با تاكيد بخشدار محترم مقرر گرديد تمامي واحدها و ادارات و به خصوص دهياري ها و شوراهاي  اسلامي نهايت كمك و ياري را در خصوص اجراي موفق اين طرح بنمايند.