اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395
کد 2611

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای هریس خبرداد :

برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی مناطق محروم و رویکرد اشتغال پایدار

دوره هاي آموزشي فنی و حرفه ای درروستاها و شهرهاي كوچك با هدف توانمند سازي ساکنان مناطق محروم و با رويكرد اشتغال پايدار در شهرستان هريس برگزار گردید.

 

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای هریس خبرداد :

برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی مناطق محروم و رویکرد اشتغال پایدار

 دوره هاي آموزشي فنی و حرفه ای درروستاها و شهرهاي كوچك با هدف توانمند سازي ساکنان مناطق محروم و با رويكرد اشتغال پايدار در شهرستان هريس برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی ، گل پسند ، رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای هريس با اعلام این خبرگفت : به منظورحمایت از روستائيان و شهرهاي كوچك همجوار ، وایجادِ امکان اشتغال برای ساکنان و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر ، مرکزآموزش فنی و حرفه ای هريس با همکاریِ فرمانداری ، اقدام به برگزاری دوره های آموزش مهارت در این مناطق نمود .

وی درادامه افزود : این مرکزضمن انعقاد تفاهم نامه ای با دهياران وشوراها، نسبت به شناسایی نیازهای آموزشی در مناطق محروم با همکاری کمیته امداد ، اقدام به راه اندازی و تجهیز کارگاههای مورد نياز نموده  تا ساکنان این نواحیِ بتوانند از آموزشهای فنی و حرفه ای استان برخوردار گردند .

گل پسند ، در پایان گفت : بخشی از این آموزش ها در رشته صنایع غذایی  "آبزي مصرفي " در شهر زرنق در براي بانوان برگزارگرديد.