اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 17 بهمن 1397
کد 3867

مراسم توديع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور برگزار شد

مراسم توديع نادر فخری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و معارفه ارسلان ازهاری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونین و جمعی از کارکنان سازمان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر گفت: امیدوام در این ایام درس هایی که از این بزرگان آموخته ایم را مرور کنیم و در مسیر بهبود قرار گیریم.
پاک سرشت مدیران را سرمایه های کشور خواند و تغییرات مدیریتی را یک رویه عادی در فضای سازمانی عنوان کرد و گفت:مسوولیت ها اماناتی هستند در اختیار مدیران که لازم است با امانتداری و وفای به عهد به سرانجام برسند.
وی افزود: این امانت باید به طور مستمر و پیوسته هدف مهمی را برای اصلاح و بهبود مسیر سازمان، پرانرژی تر و پر توان تر طی کند.
وی در پایان از زحمات فخری در مدت یک سال فعالیت در سمت معاون توسعه و مدیریت سازمان قدردانی کرد و ضمن تبریک به ارسلان ازهاری برای پیشبرد اهداف سازمانی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
ارسلان ازهاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز با اشاره به حساسیت نقش حوزه توسعه مدیریت ومنابع در دستگاه های اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با پشتیبانی این معاونت، دیگر حوزه های آموزش، پژوهش و آزمون به عنوان مهمترین ماموریت های سازمان می توانند بدون دغدغه انجام وظیفه کنند.
ازهاری با اشاره به برخی از مهمترین برنامه های خود گفت: درراستای طراحی و استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی و تعیین قیمت تمام شده، اولین جلسه با حضورو تاکید دکتر پاک سرشت برگزار شد  تا بتوانیم قیمت تمام شده خدمات در یک ساعت آموزش را به عنوان یک تکلیف محاسبه کنیم.
وی افزود: جلسات و کارگرو ه هایی نیز شکل گرفته اند و امیدوارم در بازه زمانی که برای ما در نظر گرفته اند، برای بودجه سال آینده این مهم تهیه و تدوین شده و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شود.
دیگر برنامه ها و اولویت های عنوان شده توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان عبارتند از؛اصلاح ساختار  تشکیلاتی سازمان، تلاش برای ارتقاء جایگاه سازمان در توسعه کشور با استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی، ارتباط با دستگاه های اجرایی ذی ربط به منظور تسریع امور، توجه جدی به ارزیابی عملکرد مدیران و همکاران سازمان، توجه جدی به امر تمرکز زدایی و اختیار دادن به استان ها، مستند سازی اموال سازمان، شناسایی منابع جدید وایجاد سیستم های انگیزشی برای کسب در آمد، آموزش به کارکنان در تمامی رده ها، استقرارنظام پیشنهادات در سازمان و توجه به امر رفاهیات کارکنان.
بر اساس این گزارش نادر فخری ضمن تبریک به معاون جدید سازمان از حسن اعتماد دکتر پاک سرشت و کلیه همکاران سازمان قدردانی کرد.