اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 6 اسفند 1397
کد 3886

با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر صورت گرفت:

برگزاری همایش پدافند غیرعامل

همایش پدافند غیرعامل با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با حضور امام جمعه محترم این شهرستان، جمعی از روسای ادارات، اساتید، دانشجویان، مدیران، مربیان،کارآموزان مرکز و آموزشگاههای آزاد اهر در سالن همایشهای دانشگاه پیام نور این شهرستان با همکاری و مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در راستای گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر و آشنایی کارآموزان، جوانان و دانشجویان شهرستان اهر با فرصت ها و تهدیدهای شبکه های مجازی، همایشی در این راستا و با موضوع پدافند غیر عامل " فرصت ها و تهدیدهای شبکه های مجازی" با حضور امام جمعه محترم اهر، روسای ادارات، اساتید دانشگاهها، دانشجویان، مدیران، مربیان و کارآموزان مرکز و آموزشگاههای آزاد اهر در سالن همایشهای دانشگاه پیام نور این شهرستان بصورت مشترک با مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر برگزار گردید.
دکتر رسول زاده در خصوص فرصتهای موجود در شبکه های اجتماعی و نحوه استفاده خانواده ها و نیز جوانان از این فرصت ها مطالبی را ارائه نمود.
حجه الاسلام حاجی زاده، امام جمعه محترم شهرستان اهر نیز در خصوص نحوه استفاده از مطالب شبکه های مجازی و فرصت های موجود و نیز تهدیدهای بالقوه ای که در فضا، نهفته است مطالبی ارائه نمود.
شایان ذکر است، برای شرکت کنندگان در این همایش،گواهینامه شرکت در دوره توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اهر صادر گردید.