اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 7 مرداد 1398
کد 4076

در هفته ملی مهارت صورت گرفت :

بازدید رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جلفا از آموزش های مهارتی ارائه شده به سربازان

درهفته ملی مهارت و همزمان با روز "مهارت؛ سربازان، اقتدار ملی" داریوش پیرعلیلو ، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جلفا ضمن حضور در کارگاههای آموزشی از روند اجرای برنامه های آموزشی به سربازان بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، داریوش پیرعلیلو، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جلفا با اعلام این خبر که از اردیبهشت ماه سال جاری برای تعدا 23 نفر از سربازان معرفی شده از ستاد نیروی انتظامی  دوره های اموزشی در حال اجراست افزود: مهارت آموزی سربازان وظیفه در دوران مقدس سربازی علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در روند ورود به بازار کار این مهارت آموزان بسیار موثر خواهد بود.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جلفا از اجرای دوره های (پروش دهنده قارچ خوراکی، پرورش دهنده زنبور عسل، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم )در شش ماهه اول سال 98 در هنگ مرزی جلفا خبر داد و گفت: در هر دوره بطور متوسط 18 نفر از سربازان هنگ مرزی در حال آموزش هستند .
سرهنگ جهان آرا فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان جلفا نیز ضمن تبریک هفته ملی و مهارت و تشکر از همکاران  مرکز آموزش فنی و حرفه ای جلفا، مهارت آموزی را برای سربازان ضروری دانست و افزود: این امر میتواند در جهت اشتغال پایدار سربازان بعد از ترخیص خدمت مقدس سربازی تاثیر گذار باشد.
 وی به شعار" هر سرباز یک مهارت" ، را به سربازان توصیه و یادآوری کرد و گقت: سربازان این فرصت را مغتنم شمرده و همزمان با انجام خدمت مقدس سرباز از مهارت آموزی و یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای نیز  بهره ببرند.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی از سربازان نمونه مهارتی تقدیر بعمل آمد .