اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398
کد 4082

فرماندار ملکان در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تاکید کرد:

آموزش های مهارتی راهی مطمئن برای جوانان در ورود به عرصه تولید و اشتغال

به مناسبت هفته ملی مهارت مهندس خانی فرماندار شهرستان ملکان به همراه جمعی از روسای ادارات با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان امکانات و کارگاههای آموزشی بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، مهندس خانی، فرماندار ملکان در این بازدید ضمن اعلام رضایت از عملکرد مرکز، براستفاده تمام دستگاهها ازظرفیت های آموزشی و پتانسیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تاکید.

 وی با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی، راهی مطمئن برای جوانان در جهت ورود به عرصه تولید و اشغال است از استفاده بهینه از فضاهای بلا استفاده مرکز در قالب واگذاری بخش خصوصی که موجب ایجاد پویایی و رونق کسب و کار میباشد ابراز خرسندی و از تلاشهای کارکنان مرکز قدردانی کرد.

در این بازدید حمید دهی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان، گزارشی از عملکرد مرکز در بخش های مختلف آموزش، واگذاری، آزمون، اصناف، صنعت ساختمان، قالی بافی ارائه کرد .

در این باز دید همچنین ضمن تشکر از دستگاههای همکاری کننده با مرکز پیشنهاد هایی نیز به دستگاههای اجرایی شهرستان جهت همکاری بیشتر جهت  استفاده هر چه بیشتر در راستای برنامه های سازمان از طرف مرکز ارائه گردید که مورد توجه قرار گرفت و فرماندار محترم جهت حمایت از مرکز قول مساعد دادند.