اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398
کد 4084

امام جمعه سراب عنوان کرد:

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی: مراکزآموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از مهم ترین و موثرترین ارگان ها در راستای توانمند سازی جوانان است.

در هفته ملی مهارت، رییس و جمعی از کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سراب با حجت الاسلام والمسلمین اکرمی، امام جمعه سراب دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رییس، مربیان و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب به مناسبت هفته مهارت با حجت الاسلام والمسلمین اکرمی امام جمعه سراب دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه سراب صورت گرفت، ابتدا علیزاده رییس مرکز سراب گزارشی از وضعیت موجود و برنامه های آتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب ارائه کرد.
وی با اشاره به اینکه از تاریخ 31تیر لغایت 6 مرداد ماه، هفته مهارت نامگذاری شده است از امام جمعه محترم درخواست کرد در راستای ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و تبدیل فرهنگ مهارت آموزی به گفتمان عمومی، در خطبه های نماز جمعه به این امر مهم بپردازند.
در ادامه اکرمی امام جمعه سراب ضمن تبریک هفته مهارت به کلیه کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای سراب ، مراکزآموزش فنی و حرفه ای کشور را یکی از مهم ترین و موثرترین ارگان ها در راستای توانمند سازی جوانان جویای کار دانسته و حمایت خود را از آموزش های مهارتی در جهت توانمند سازی قشر جوان شهرستام سراب اعلام کرد.
حجت الاسلام والمسلمین اکرمی درخصوص افزایش تعامل و همکاری فیمابین با کمیته امداد و بهزیستی درسطح شهرستان در رابطه با توانمند سازی مددجویان تاکید کرد.