اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398
کد 4090

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از آموزش های مهارتی روستائیان شهرستان آذرشهر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با حضور در روستای شیرامین، ضمن دیدار و گفتگو با مربیان و مهارت آموزان از نزدیک با آموزش های ارائه شده به روستائیان بازدید بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، هدف از این بازدید را تبریک هفته ملی مهارت به مربیان و مهارت آموزان در امر آموزش های روستایی عنوان کرد.
وی گفت : امروزه جوانان روستایی بخش عظیمی از جمعیت و نیروی کار جامعه را تشکیل می دهند و به عنوان بازوی کار در بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده های روستایی نقش ارزنده ای دارند که در این میان گسترش آموزش های فنی و حرفه ای جهت ارتقاء مهارت های آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده افزود: اگر بخواهیم در این دنیا منشاء خدمت و برکت باشیم، ابتدا باید خود را از نظر اخلاقی ، دانش و مهارت به جایگاه مطلوبی برسانیم که مهمترین مولفه در این خصوص آموزش است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، باتقدیر از حضور فعال مهارت آموزان در آموزش های روستایی و با توجه به این امر که شاید بسیاری از مهارت آموزان دارای مشغله های زیادی در زندگی روزمره باشند، این حضور را نشانی از سر عقلانیت دانست.
وی با اشاره به اینکه تکنولوژی و تبع آن سلایق و ذائقه ها هر روز در حال تغییر است گفت: بانوان باید همگام و همسو با این تغییرات در حال حرکت باشند تا بتوانند طراوت و نشاط را در جامعه و کانون گرم خانواده ایجاد کنند.