اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398
کد 4136

هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده برگزار شد

هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان و اعضای خانواده با حضور نزدیک به پنجاه نفر از همکاران و خانواده همکاران در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان و اعضای خانواده با حضور نزدیک به پنجاه نفر از همکاران و خانواده همکاران در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا صمدیان، دبیر قران اداره کل با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت، مفاهیم، اذان، ترتیل، حفظ و نهج البلاغه در بین کارکنان و خانواده کارکنان برگزار گردید.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن حضور در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان و اعضای خانواده آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: متعالی ترین آموزشها، در قران است و چنانچه هر خانواده و جامعه ای از آموزه های متعالی قران کریم بهره ببرد، بی شک به موفقیت های بسیاری دست خواهد یافت.

 

 
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: ما مسلمانان با تمسک به قران آرامش می یابیم چراکه قران، تکیه گاهی مطمئن برای همه مسلمانان جهان است و با توسل به قران است که می توان به موفقیت ها دست یافت.
در پایان، نفرات برتر و برگزیده توسط هیات داوران اعلام و با حضور مدیر کل محترم و معاون محترم اداری و پشتیبانی با اهداء کارت هدیه و لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفتند.
نفرات برگزیده به شرح ذیل می باشند:
رشته حفظ خواهران: سرکار خانم صغری  دیزجی
رشته ترتیل خواهران: سرکار خانم آمنه ملکی نژاد، نفر دوم سرکار خانم عزیزه شکارچی زاده، نفر سوم: لیلا پورسید احمد جعفری
رشته ترتیل برادران: نفر اول آقای ایوب صادق آبادی، نفر دوم آقای رضا فلاحی ، نفر سوم آقای جواد سهرابی
رشته قرائت بردران: آقای رضا صمدیان
رشته مفاهیم خواهران: نفر اول سرکار خانم شیوا جلیلی، نفر دوم سرکار خانم عذرا نوروز زاد،نفرات سوم مشترک سرکار خانمها؛ رقیه نجات بخش و حکیمه حسن زاده
و از تمامی فرزندان  کارکنان که در مسابقات شرکت کننده بودند؛ تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است نفرات اول رشته های منطبق با آئئین نامه به مسابقات منطقه ای اعزام خواهند شد.