اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 2 آذر 1398
کد 4244

تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز امضاء شد

در راستای اجرای طرح ملی«توانمندسازي مهارتي دانشجویان و فارغ التحصيلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال» این تفاهم نامه آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز به امضاء طرفین رسید.
تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز امضاء شد
در راستای اجرای طرح ملی«توانمندسازي مهارتي دانشجویان و فارغ ­التحصيلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال» این تفاهم نامه آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز به امضاء طرفین رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در راستاي اجرای طرح ملی «توانمندسازي مهارتي دانشجویان و فارغ ­التحصيلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال» تفاهم نامه همکاری با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز و جمعی از کارشناسان به امضاء طرفین رسید.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، توانمندسازی دانشجویان و دانش ­آموختگان دانشگاهی را در راستاي برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم­سازي بسترهاي اشتغال مولد دانش­ آموختگان رشته­ هاي مختلف دانشگاهي و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین وانجام ماموریت­ها و تکالیف سازمانی را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.