اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کد 4722

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی (ع)

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام پیام تبریکی صادر کرد
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
 
«بسمه تعالی»
یا علی نام تو بردم / نه غمی ماند و نه همّی
با سلام و تهنیت    
سپاس خدایی را که ماه مبارک رجب را فرصت توبه و بخشایش و فصلی نو بر نیایش و بندگی آستانش قرار داد. و سپاس خدایی را که ماه رحمت و برکتش را به انوار میلاد اسوه بی بدیل عدالت و شجاعت و الگوی تمام عیار مردانگی و انسانیت منورکرد.     سیزدهم رجب؛ میلاد مبارک مولی الموحدین، حضرت علی ابن ابیطالب عليه السلام، بزرگ مرد عالم بشریت؛ الگوی ابدی و همیشگی انسانیت و مردانگی را به تمامی دوستداران حضرتش تبریک و تهنیت می‌گویم.  
   همچنین این روز بزرگ را که به یمن میلاد خجسته امیر المومنین به نام مبارک پدر نیز مزین شده است  به تمامی مردان و پدران شریف، صبور و پرتلاش به ویژه همکاران ارجمندم، تبریک  می‌گویم.     امید آن‌ است که با توفیق بهره‌مندی از فیوضات و برکات ماه مبارک رجب به درک مقام بندگی خاضعانه و عبادت خالصانه درگاهش نائل شده و در سایه پیروی از سیره عملی و فضائل اخلاقی آن امام همام، با اخلاص، بردباری و عشق و اراده ای افزون در مسیر خدمتگزاری به خلق شریف، سرافراز و مقبول درگاه حضرت احديت واقع شویم. آرزومند سعادت و سلامت روزافزون شما همکاران ارجمندم در کنار خانواده‌های معززتان هستم.