اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1401
کد 5459

در نشست نمایندگان منتخب مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با معاون آموزش و مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان شد:

علی مشایخی: سیاست و رویکرد ما در آموزش فنی و حرفه ای با محوریت مربی است و قلب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بر مدار مربیان است.

نشست نمایندگان منتخب مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور معاون آموزش و مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سرپرست، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، روسای ادارات و جمعی از کارشناسان مسئول و کارشناسان اداره کل در محل سالن اجتماعات برگزار گردید.
علی مشایخی: سیاست و رویکرد ما در آموزش فنی و حرفه ای با محوریت مربی است و قلب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بر مدار مربیان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی در دیدار دکتر محمد رضا شاه پسند، معاون آموزش و دکتر علیرضا طاهر پور، مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با  تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی( نماینده مربیان مراکز تبریز و جمعی از کارشناسان) گفت: سیاست و رویکرد ما در سازمان با محوریت مربی است و قلب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بر مدار مربیان است.
مشایخی رویکرد اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و به تبع آن اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی را تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع و صنوف برشمرد.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با اشاره به سند تحولی برای سال ۱۴۰۱ ، بر لزوم توجه جدی بر بحث مشاغل آینده و آینده مشاغل تاکید نمود.