اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 3 مرداد 1401
کد 5500

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه خبرداد :

برگزاری جلسه همکاری آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه با کمیته امداد امام خمینی شهرستان ویژه مراغه

جلسه همکاری آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه با کمیته امداد امام خمینی شهرستان ویژه مراغه در محل کمیته امداد امام خمینی (ره ) این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه همکاری آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه با کمیته امداد امام خمینی شهرستان ویژه مراغه در محل کمیته امداد امام خمینی (ره ) این شهرستان برگزار گردید.
 وی افزود: این جلسه با حضور ابراهیمی، رئیس و زمانی کارشناس آموزش کمیته امداد امام (ره) شهرستان برگزار شد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه خاطر نشان کرد: در این جلسه در خصوص نحوه همکاری آموزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد در همین راستا جهت توانمند سازی اقشار محروم و تحت پوشش آن نهاد با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار از امکانات آموزشی و پشتیبانی مرکز استفاده شود.
وی ادامه داد: همچنین بخاطر اجرای برخی دوره های نرم و خدماتی مقرر گردید که از امکانات آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سطح شهر با در نظر گرفتن تخفیف در میزان شهریه همکاری های لازم صورت گیرد.
در این جلسه بر لزوم اجرایی نمودن طرح آموزشی محیط کار واقعی، دوره های مشارکتی برگزار شده و نیز در راستای اجرای سنجش و ارزشیابی مهارت و نیز هدایت و مشاوره شغلی نیز مساعدت های لازم با آن نهاد صورت گیرد.