اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 4 مرداد 1401
کد 5503

دیدار کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با فرماندار این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته مهارت

فرماندار کلیبر: برای گذر از وضعیت موجود در حوزه اشتغال، راهی جز ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی وجود ندارد.

به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت وکارآفرینی، رئیس وکارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با بهادری فرماندار این شهرستان دیدار وگفتگو کردند.
به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت وکارآفرینی، رئیس وکارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با بهادری فرماندار این شهرستان دیدار وگفتگو کردند.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت وکارآفرینی، رئیس وکارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با بهادری فرماندار این شهرستان دیدار وگفتگو کردند.
در این دیدار مهدی پور، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر ضمن تبریک هفته مهارت و تشریح برنامه های مرکز در سالجاری،گزارشی از عملکرد مرکز در بخش های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه وخواستار حمایت بیشتر فرماندار در راستای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای شد.
بهادری فرماندار کلیبر نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته مهارت به کارکنان مرکز ، یکی از بهترین ایده ها در حوزه آموزش را، بحث مهارت آموزی دانست که در میدان عمل موفق عمل کرده است.
 وی خاطرنشان کرد: گفتمان مهارت آموزی امروزه، بیش از هر دوره دیگری در ادبیات مسئولان و مردم نمود  پیدا کرده است و جامعه به این نتیجه رسیده  است که برای گذر از وضعیت موجود در حوزه اشتغال، راهی جز ترویج وگسترش فرهنگ مهارت آموزی وجود ندارد.