اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401
کد 5511

تجلیل از کارآفرینان برتر حوزه مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو هم زمان با گرامیداشت هفته مهارت در اسکو

تجلیل از کارآفرینان برتر حوزه مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو با حضور بخشدار، روسای ادارات کار، کمیته امداد، رئیس و اعضای شورای شهر اسکو، انجمن صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و کارآفرینان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار گردید.
تجلیل از کارآفرینان برتر حوزه مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو با حضور بخشدار، روسای ادارات کار، کمیته امداد، رئیس و اعضای شورای شهر اسکو، انجمن صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و کارآفرینان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان  برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی با اعلاماین خبر افزود: این نشست با حضور بخشدار، روسای ادارات کار، کمیته امداد، رئیس و اعضای شورای شهر اسکو، انجمن صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و کارآفرینان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار گردید.
کاظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو ضمن تبریک روز کارآفرینی به تلاشگران و مهارت آموزان،گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در مرکز ارائه نمود.
در این جلسه در خصوص تسهیل ارائه تسهیلات بانکی، ایجاد بازارچه‌های محلی برای عرضه محصولات تولیدی مهارت مهارت آموزان و کارآفرینان، ایجاد کمیته اشتغال در فرمانداری شهرستان برای کارآفرینان. مطالبی عنوان و راهکارهای لازم ارائه گردید.
در پایان مقرر گردید موضوع از طریق اداره کار پیگیری و حل و فصل گردد.