اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 9 مرداد 1401
کد 5525

به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی صورت گرفت:

دیدار کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد با فرماندار این شهرستان

به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی، جمعی از کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ایوب زمانی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت و کارآفرینی، جمعی از کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند
زمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه آموزش های مهارتی در خصوص ایجاد اشتغال و کارافرینی و  اعطای مجوز جوار و بین کارگاهی برای کارخانجات و مهارت آموزی در محیط کار واقعی در شهرستان، توضیحاتی را  ارایه نمود.
پاشایی فرماندار  بستان آباد نیز ضمن تبریک هفته مهارت به تلاشگران عرصه مهارت آموزی شهرستان، آموزش های مهارتی  را از زیربنایی ترین مولفه های توسعه هر کشور توصیف کرد.
 وی افزود:  با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری در کشور فقدان مهارتهای مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار می باشد، انتظار می رود سازمان آموزش فنی و حرفه ای با ارائه آموزشهای مهارتی بتواند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند.