اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 10 مرداد 1401
کد 5529

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند از مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند به مناسبت هفته مهارت

عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به همراه معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه با حضور در محل مرکز از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، داریوش پیر علیلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 1400 و سه ماهه اول سال جاری در خصوص تصویب طرح استفاده از کمکهای خیرین در جهت تجهیز و به روز رسانی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مجلس در این زمینه خواستار اطلاع رسانی و صدور دستورات لازم در مراسم های فرهنگی و مذهبی، نماز جمعه و جلسات شورای اداری شهرستان شد.
فرماندار منطقه ویژه مرند نیز ضمن تبریک هفته مهارت، نقش آموزشهای فنی و حرفه ای را در رفع معضل بیکاری و تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " مهم دانست و خواستار رعایت دقیق استاندارد های آموزشی در کارگاهها شد.
وی تاکید کرد: با عنایت به وجود افراد دارای مدرک فاقد مهارت حتماً باید آموزشها و حضور مهارت آموزان به دقت اجرا شود تا خروجی، مهارت آموزان ماهر و توانمند باشد.
محمدزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز ضمن تبریک هفته مهارت بر تاثیر شگرف آموزشهای فنی و حرفه ای در رفع معضل بیکاری و بزهکاری در جامعه تاکید نمود و از همه تلاشگران عرصه مهارت، آموزشهای مورد نیاز جامعه و نوین را خواستار شد.
فرماندار در پایان از کارگاههای مرکز بازید بعمل آمد و با مربیان دیدار وگفت وگو کردند.