اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 30 مرداد 1401
کد 5557

در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی عنوان شد:

سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به عنوان دبیرستاد اربعین دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان منصوب شد

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضورمدیران کل دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضورمدیران کل دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در خصوص بررسی و تصمیم گیری دستورالعمل برگزاری ستاد اربعین و گزارش نتایج ارزیابی شورای هماهنگی استان در سه ماهه سال جاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه علی مشایخی با ارائه گزارشی ازعملکرد این اداره کل در حوزه مهارت آموزی به تشریح اقدامات این اداره کل در طول هفته ملی مهارت و برنامه های پیش روی این اداره کل در هفته دولت پرداخت.
مشایخی در این جلسه از مشارکت و همدلی کارکنان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان در اهدای بخشی از حقوق خود به ستاد اربعین جهت کمک به رسیدگی به امور زائران و مواکب خبر داد.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود از تجهیز و راه اندازی خودروی اکیپ سیار فنی، تاسیسات و مهندسی این اداره کل که در نمایشگاه توانمندی های مهارتی در مصلای حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شده بود به عنوان نماد جهاد و مهارت یاد کرد.
وی با اعلام خبر ارسال 6 دستگاه تجهیزات چرخ خیاطی به مواکب هیئات حسینی با اشاره به همکاری مربیان این اداره کل در مشارکت در طرح مهر و مهارت و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه ازحضور این مربیان در قالب آسیب های امدادی در مواکب هیئات حسینی در اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.
فتحی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی ورئیس ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: امسال کلیه سازمان های تابعه تحت عنوان موکب وزارت کار در استان های ایلام ونیز منطقه چذابه و در کربلای معلی و نجف اشرف به ارائه خدمات رفاهی ومهارتی و اسکان جهت رفاه حال زایران اباعبدالله الحسین ( ع) خواهند پرداخت.
در ادامه این جلسه کلیه اعضای جلسه،  نقطه نظرات خود را در خصوص اهم موارد وخدماتی که به موکب خواهند داشت اعلام داشتند.
مشایخی در پایان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در هفته گرامیداشت مهارت ارائه نمود.
در حاشیه این جلسه، اعضای شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش هتلداری مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز در حال اتمام و کارگاههای مهارت آموزی ( بخش خصوصی) مستقر در اداره کل  بازدید کردند.