اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401
کد 5562

در دیدار مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی عنوان شد:

آموزش فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز استان، جایگاه ویژه و تاثیرگذاری دارد.

در این دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 5 ماهه این اداره کل در حوزه های مختلف آموزشی و اجرایی از تحقق 120 درصدی تعهدات این اداره کل در حوزه آموزش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، علی زارعی، رئیس اداره امور عمومی و حمید نجمی، مسئول روابط عمومی، عمار صاحبی کارشناس دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی این اداره کل با حضور در استانداری با محمدرضا سلطان زاده مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 5 ماهه این اداره کل در حوزه های مختلف آموزشی و اجرایی از تحقق 120 درصدی تعهدات این اداره کل در حوزه آموزش خبر داد.
مشایخی ضمن اشاره به گستره آموزش های مهارتی در حوزه های مختلف جامعه همچون زندان، پادگان، صنایع، دانشگاهها، روستاها و عشایر و .... وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان از تلاش تلاشگران عرصه مهارت آموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای توانمند سازی و تربیت نیروی کار ماهر صنایع و صنوف و واحدهای تولیدی در جهت ارتقای بهره وری و افزایش سرمایه های ملی تقدیر نمود.
در این دیدار سلطان زاده مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با اشاره به بازدید اخیر خود از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تقدیر از عملکرد این اداره کل گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تربیت نیروی کار ماهر و فعال استان جایگاه ویژه و تاثیر گذاری دارد.
وی با اشاره به حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در سامانه سامد (111 ) گفت: این سامانه یکی از اقدامات بسیار موثر حوزه ارتباطات مردمی بوده که در طول هفته، مدیران کل ادارات با حضور در این مرکز به صورت مستقیم و تلفنی پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردم شریف استان هستند.
در پایان این جلسه تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی به امضای مدیران کل هر دو مجموعه رسید.