اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 شهريور 1401
کد 5567

طی ابلاغی توسط سرپرست آموزش فنی و حزفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

انتصاب علی عباسپور به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود

علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن ابلاغی، علی عباسپور را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود منصوب نمود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن ابلاغی، علی عباسپور را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود منصوب نمود.

 در متن ابلاغ آمده است:
جناب آقای علی عباسپور
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی،  به موجب این ابلاغ  با حفظ پست سازمانی به سمت  " سرپرست مرکز آموزش  فنی  و حرفه ای  هشترود "  منصوب  می شوید. تا از طریق تعامل، همدلی و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین، روسای ادارات  و مراکز آموزشی، مسئولین شهرستان، بخش های عمومی و خصوصی ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعالیت عدالت محوری، مردم داری، انقلابیگری، پاک دستی و قانون مداری را معمول نمائید.
امید است با توکل به ایزد منان و کاربست تدبیر و درایت در انجام  وظایف محوله، گام های موثری در راستای تحقق اهداف سازمان و اداره کل بردارید.
 
 
 
                                                                           علی مشایخی
                                                               سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی
 
در این مراسم که با حضور فرماندار و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشترود،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، رئیس اداره امور عمومی و همکاران مرکز هشترود، برگزار شد، از خدمات ارزنده بابک موسوی، رئیس سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود، ضمن لوحی تقدیر بعمل آمد.