اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 18 مهر 1401
کد 5634

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود خبرداد:

حضور مسئول اشتغال و حرفه آموزی زندانیان هشترود و مدیر مدرسه کار و دانش آیت اله انتظاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود

مسئول اشتغال و حرفه آموزی زندانیان هشترود و مدیر مدرسه کارو دانش آیت اله انتظاری با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود با سرپرست این مرکز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، علی عباسپور، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود با علام این خبر گفت:  بابازاده مسئول اشتغال و حرفه آموزی زندان هشترود و موسوی مدیر مدرسه کارو دانش، با حضور در مرکزآموزش فنی و حرفه ای هشترود، ضمن ارائه گزارش عملکرد مربیان در خصوص نحوه آموزش در زندان و اعلام رضایت از ارائه مهارتهای آموزشی کاربردی برای گروه هدف، ابراز خرسندی کردند و خواستار ادامه همکاری در زمینه آموزش برای زندانیان در شش ماهه دوم سالجاری شدند.
موسوی مدیر مدرسه کار و دانش نیز از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود در زمینه آموزش برای دانش آموزان کار و دانش در سال گذشته، تشکر و قدردانی نمود.
مقررگردید در سالجاری نیز در خصوص توسعه کمی و کیفی آموزشها ویژه دانش آموزان کار و دانش، هر دو مجموعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.