اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 18 مهر 1401
کد 5637

همزمان با روز ملی روستا و عشایر در اسکو صورت گرفت:

برگزاری نمایشگاه تولیدات کارآموزان گروه هدف روستایی در حاشیه همایش روز ملی روستا و عشایر

نمایشگاه تولیدات کارآموزان گروه هدف روستایی در حاشیه همایش روز ملی روستا و عشایر در اسکو برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو با علام خبر گفت: نمایشگاه تولیدات کارآموزان گروه هدف روستایی در حاشیه همایش روز ملی روستا و عشایر با حضور تراب محمدی، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری، حافظ نیا، امام جمعه شهرستان اسکو و فیروزی، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان اسکو برگزار شد.
وی در اداکه افزود: در این همایش محصولات تولیدی بخش روستایی که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو آموزش دیده بودند به نمایش گذاشته شد.
 وی خاطرنشان کرد: در این همایش از دو نفر از کارآموزان برتر حوزه روستا به خانمها؛ فاضله ولی و مریم چمنی از مهارت آموختگان شهرستان اسکو  ضمن لوحی تقدیر به عمل آمد.
تراب محمدی، معاون امنیتی و سیاسی و اجتماعی استانداری نیز در این همایش ضمن تبریک روز ملی روستا و عشایر به روستائیان و عشایر زحمتکش شهرستان از اینکه در جایگزینی محصولات کشاورزی نیاز کم به آب (مثل پسته به جای پیاز) تشکر و از تمامی کشاورزان شهرستان خواست تا به این امر مهم توجه کافی نمایند و فعالان صنایع بخش غذایی را جهت نیمه صنعتی کردن بخش کشاورزی که محصولات کشاورزان را بتوانند فرآوری و در بازار عرضه نمایند توصیه کرد.