اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 27 مهر 1401
کد 5645

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (tmc) دانشگاه آزاد اسلامی سراب

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با حضور وکالتی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز، کارشناس اداره کل و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب و رئیس و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب افتتاح گردید.
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با حضور وکالتی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز، کارشناس اداره کل و  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب و رئیس و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با حضور وکالتی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز، کارشناس اداره کل و  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب و رئیس و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب افتتاح گردید.
نهری اقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب، مهارت آموزی را حلقه مفقوده ارتباط بین دانشگاه و بازار کار بیان کرد و افزود: این مرکز بر پایه سه فرایند اصلی نیاز سنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزش و ارائه خدمات مهارت آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه بر ظرفیت های بالقوه و بالفعل این دانشگاه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با تربیت دانشجویان مهارتی گامی در راستای ارتقاء صنعت کشور برداریم چرا که رشد و تعالی یک کشور به دست جوانان این مرز و بوم است و باید فاصله بین پژوهش و اجرا کاهش یابد.
در ادامه وکالتی ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سراب و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  این شهرستان در راه اندازی مرکز آموزش tmc هدف از تاسیس این مراکز را در واحدهای دانشگاهی، توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای رفع نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و ماهر و فراهم سازی بستر اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی عنوان کرد.
در پایان از زحمات رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای سراب درراستای ایجاد و راه اندازی مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی  TMC قدردانی شد.