اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1401
کد 5658

در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی عنوان شد:

حسین حاتمی: آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، دروازه ورود به اشتغال و زندگی است و باید این موضوع جدی گرفته شود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با جضور در محل اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی از نزدیک با مدیرکل دیدار و گفتگوکرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با جضور در محل اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی از نزدیک با مدیرکل دیدار و گفتگوکرد.
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار و در بازدید از کارگاه های مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز  گفت: در دیداری که با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و بازدیدی که از کارگاههای مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز داشتم؛ روند کاری این مجموعه را  یک مجموعه پای کار و متناسب با شعار سال" تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" در حوزه مهارت آموزی دیدم.
وی ادامه داد: آموزشهای فنی و حرفه  ای و مهارت آموزی، دروازه  ورود به اشتغال و زندگی است و باید این موضوع جدی گرفته شود.
حسین حاتمی خاطر نشان کرد: در ارزیابی عملکرد این اداره کل بعد از رکود و رخوت و تعطیلی دوران همه گیری بیماری کرونا، الحمدلله این مجموعه به ریل فعالیت و توانمندسازی با شتاب بیشتر بازگشته است و این حسن اتفاقی است و ما نیز حتما حمایت های لازم را  از این مجموعه و حتی در مراکز شهرستانها در راستای  ایجاد بسترها و زمینه های اشتغال در کمیسیون اجتماعی مجلس انجام خواهیم داد.
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بتواند منشاء اثر باشد و مهارت آموزی را در راس سیستم آموزشی، سیستم آموزش و پرورش و مجموعه واحدهای دانشگاهی خود تلقی نماییم.
شایان ذکر است از کارگاههای کشتکار گلخانه ای، مرکز آموزش هتلداری و تعمیر لوازم خانگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز بازدید بعمل آمد.