اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1401
کد 5660

ضمن ابلاغی توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی صورت گرفت:

ابوالفضل نوری به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر منصوب شد.

ابوالفضل نوری ضمن ابلاغی توسط سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به سمت سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر منصوب شد.
ابوالفضل نوری ضمن ابلاغی توسط سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به سمت سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل نوری ضمن ابلاغی توسط سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به سمت سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر منصوب و از خدمات فریدون مهدی پور در طول مدت تصدی مسئولیت تقدیر بعمل آمد.

در ابلاغ آمده است:

جناب آقای ابوالفضل نوری

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت " سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر " منصوب می شوید تا از طریق تعامل، همدلی و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین، روسای ادارات و مراکز آموزشی،مسئولین شهرستان، بخش های عمومی و خصوصی، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت عدالت محوری، مردم داری، انقلابيگري، پاک دستی و قانون مداری را معمول نمائید. امید است با توکل به ایزد منان و کاربست درایت در انجام وظایف محوله، گام های موثری در راستای تحقق اهداف سازمان و  اداره کل بردارید.

 
علی مشایخی
مدیرکل