اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 4 آبان 1401
کد 5662

در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار کلیبر عنوان شد:

آموزش های مبتنی بر دانش بنیان و صنایع نو در شهرستان کلیبر در دستور کار قرار دارد

علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان کلیبر با میرحسین بهادری فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان کلیبر با میرحسین بهادری فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
مشایخی در این دیدار با ارائه گزارشی از حوزه های فعالیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر ارائه آموزش های مهارتی گفت: شهرستان کلیبر جزو شهرستان هایی است که پتانسیل بالایی در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه صنعت گردشگری و توریسم دارد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی پیش بینی شده در استان نقش شهرستان کلیبر را چه در حوزه صنعت، دامداری وکشاورزی و سایر بخش ها را به لحاظ توانمندسازی نیروی کار فعال و کارآمد از طریق آموزش های فنی و حرفه ای مهم و با اهمیت دانست.
مشایخی با اشاره به نگاه ارزشمند امام جمعه محترم، نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان به امر آموزش های مهارتی و وجود مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کلیبر با مربیان مجرب و توانمند و کارگاههای مجهز همکاری و تعامل بین مجموعه ها را بیش از پیش در رونق و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان کلیبر مهم دانست.
بهادری فرماندار کلیبر نیز گفت: شهرستان کلیبر یک شهرستان کم برخوردار ولی دارای ظرفیت های مهمی است و امیدواریم همچون گذشته با فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در امر آموزش جوانان منطقه، شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.