اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 14 آبان 1401
کد 5684

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه خبر داد:

شرکت گسترده همکاران و مردم در راهپیمایی 13 آبان و برپایی میز خدمت در محل مسجد جامعه مراغه

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان و همکاران مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 و 23 مراغه برگزار شد.
مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان و همکاران مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 و 23 مراغه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رحمان زلفی با اعلاماین خبر افزود: مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان و همکاران مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 و 23 مراغه برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم بویژه دانش اموزان، دانشجویان و نوجوانان با حماسه آفرینی و حضور گسترده خود در این راهپیمایی، ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا، اقدامات اخیر در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی در جامعه را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاش گران شدند.
زلفی اظهار داشت: این راهپیمایی از میدان طلوع فجر مراغه شروع و در میدان مصلی با اجتماع مردم و صدور بیانیه خاتمه یافت و سپس مردم شرکت کننده در راهپیمایی برای ادای فریضه نماز جمعه به مسجد جامع رفتند.
مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 و 23 مراغه سپس با برپایی میز خدمت در محلِ مسجد جامع ، از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی نمودند.