اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 30 آبان 1401
کد 5700

هم زمان با هفته بسیج:

اعطای لوح تقدیر فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

سرهنگ کریم پور رییس رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات در این دیدار لوح تقدیر به امضای فرمانده پدافند هوایی شمال غرب کشور را به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اعطا کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مشایخی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی افتخار دارد که در خدمت نیروهای ارتشی که روحیه بسیجی و مردمی آنها سرآمد است چه تیزپروازان پایگاه ششم و چه سبز قامتان پدافند و همچنین نیروی زمینی ارتش هستیم.
وی در ادامه با اشاره به تعامل خوب و سازنده تلاشگران عرصه مهارت آموزی با مجوز نیروهای مسلح، چتر امنیت گسترانیده شده بر فراز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی ها و فداکاری های نیروهای مسلح دانست و نقش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را در امر توانمندسازی و ارتقاء سطح مهارت نیروهای مسلح و خانواده این عزیزان جدی و پر اهمیت خواند.
مشایخی ضمن تقدیر از همراهی مجدانه و پیگیری های مستمر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرماندهی محترم ستاد منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در امر کیفی سازی و ارائه آموزش های متناسب با نیاز کارکنان وظیفه آن یگان یکی از رویکرد های اصلی برنامه ریزی های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را مهارت آموزی سربازان وظیفه عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش های مهارتی نوبنیان و آموزش هایی که بازارکار خوبی دارند در اولویت آموزش های این اداره کل قرار دارند.
سرهنگ کریم پور، در این دیدار ضمن لوحی به امضای فرمانده منطقه شمالغرب کشور از تلاش های صورت گرفته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر ارائه آموزش های کاربردی و مهارتی به سربازان گفت: سهم عظیم اشتغال بر دوش سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.
وی در اهمیت آموزش های مهارتی گفت: در ارتباط با افرادی که در دوران خدمت مقدس سربازی آموزشهای فنی و حرفه ای را فرا گرفته بودند داشتیم درصد بالای این افراد پس از این دوران دارای کسب وکار و اشتغال بر اساس همان مهارت هایی که فرا گرفته بودند داشتند و این همان اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای است.
در این دیدار بر لزوم همکاری های بیش از پیش هر مجموعه در امر آموزش سربازان و کارکنان نیرو های مسلح تاکید و برنامه ریزی دراین خصوص صورت گرفت.
در دیدار رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با لوحی به امضای فرمانده منطقه پدافند شمالغرب کشور تقدیر بعمل آمد