اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1401
کد 5701

هم زمان با گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت:

افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغال توانخواهان بهزیستی

با حضور مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان و فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و جمعی از مسئولین استانی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغال توانخواهان بهزیستی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این آموزشگاه، مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج از بخش خصوصی آموزشگاه های آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به عنوان بازوان توانمند در امر ارائه آموزش های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه علی الخصوص در حوزه توانخواهان بهزیستی افراد کم برخوردار جامعه نام برد.
وی با اشاره به اشتغال مستقیم بیش از 50 نفر در حوزه فیلترسازی در این آموزشگاه این مجموعه را نمونه ای موفق و بارز از چرخه آموزش، تولید و فروش دانست و افزود: در صورت حمایت مسئولین استانی این مجموعه توانمندی توسعه و افزایش بهره وری و اشتغال بیش از 100 نفر را خواهد داشت.
سید مهدی حسینی، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ضمن قدردانی از عملکرد درخشان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر توانمندسازی جوانان این آموزش ها را در روحیه بخشی و امید آفرینی برای فردایی بهتر بسیار حائز اهمیت دانست.
وی در این بازدید گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا آماده همکاری بیش از پیش با مجموعه توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای ایجاد فرصت های شغلی پایدار با رویکرد توانمندسازی و اشتغال جوانان می باشد.