اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 آذر 1401
کد 5706

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر خبر داد:

سومین نشست هم اندیشی با موسسین آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در اهر برگزار شد

جلسه هم اندیشی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای شهرستان اهر با حضور اعضا در راستای بررسی مسائل و مشکلات آموزشگاهها در سالن اجتماعات مرکز اهر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه هم اندیشی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای شهرستان اهر با حضور اعضا در راستای بررسی مسائل و مشکلات آموزشگاهها در سالن اجتماعات مرکز اهر برگزار گردید.
ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای اهر در این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و موسسان آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد که در هفته ملی مهارت جهت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان و مربیان و نیز برگزاری کارگاههای آموزشی در روستای بالی قشلاقی که در هفته ملی روستا و عشایر مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.
وی در ادامه جهت شفاف سازی در عملکرد های مربوط به بخش خصوصی به تشریح و تبیین دستورالعمل اجرایی آیین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد با رویکرد تسهیل در فرآیندهای آموزشگاههای آزاد پرداخت.
آتمبانلو در ادامه در خصوص مقررات عمومی و خصوصی آموزشگاههای آزاد در قبال کارآموزان و بالعکس و همچنین در خصوص آموزش های غیر مجاز در سطح شهرستان، پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه آموزشگاه های آزاد شهرستان با کمیته امداد،آموزش وپرورش، به ایراد سخن پرداخت و افزود: آموزشگاههای آزاد بازوی پرتوان سازمان جهت اجرای تعهدات آموزشی  در کنار مراکز آموزشی هستند .
وی خواستار ارتقای کیفیت و نظارت برآموزش های اجرا شده در آموزشگاهها  شد.
درادامه هریک از موسسین نسبت به  ارایه مسایل و مشکلات  موجود درحوزه های مختلف ازجمله آموزش ،پورتال ،آزمون و ...پرداختند