اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 دي 1401
کد 5750

هم زمان با کل کشور در استان آذربایجان شرقی نیز ثبت نام بعمل می آید:

برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی

هم زمان با کل کشور نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی در استان آذربایجان شرقی نیز ثبت نام بعمل می آید.
برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی هم زمان با کل کشور نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی در استان آذربایجان شرقی نیز ثبت نام بعمل می آید.
علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر افزود: ثبت نام نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی در رشته های تراش، فرز، cnc ، جوشکاری، طراحی مهندسی مکانیک تا 10 دی ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در روزهای 12و 13 و 14 بهمن ماه به صورت کتمرکز در استان البرز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
مشایخی خاطر نشان کرد: معرفی و ثبت نام به صورت آنلاین تا تاریخ 1401/10/10 و از طریق وب سایت www.worldskills.ir  انجام می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ادامه داد: بنگاههای اقتصادی برای کمک به برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران می توانند درخواست خود را جهت کمک و مشارکت در تامین ابزار کارگاهی، مواد اولیه ومعرفی آموزش و آزمون های عملی و مجازی و سایر موارد مورد نیاز را تا تاریخ 10 دی ماه 1401 به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه نمایند و کمک های نقدی خود را به حساب شبای IR540100004001018703042385 حساب متمرکز وجوه درآمد اختصاصی – درآمد حاصل از کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی- سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نزد خزانه کل کشور بایت تامین ابزار کارگاهی، مواد اولیه و معرفی آموزش و آزمون های عملی و مجازی و سایر موارد مورد نیاز واریز نمایند و رسید آن را به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تحویل دهند.
مشایخی تصریح نمود: کلیه بنگاههای اقتصادی علاوه بر اینکه مشمول ماده 6 آئین نامه اجرایی قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواهند بود و تاییدیه سازمان امور مالیاتی را دریافت می کنند، می توانند از خدمات ارائه شده سازمان بهره مند شوند.