اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1401
کد 5790

پیام تبریک مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت اعیاد شعبانیه

علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن پیامی اعیاد شعبانیه را به کارکنان و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن پیامی اعیاد شعبانیه را به کارکنان و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام مدیرکل آمده است:

همکاران عزیزم در آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

با سلام و تحیات
«إنَّما سُمِّیَ شَعبانُ لأِنَّهُ یَتَشَعَّبُ فیهِ أرزاقُ المُؤمِنینَ»
«این ماه، شعبان نامیده شد، زیرا روزی مؤمنان در این ماه قسمت می‌شود.» (ثواب الاعمال صفحه ۶۲)
در فضیلت این ماه، همین بس که "شعبان"ماه پیامبر اکرم (ص) نامیده شده و هنگامی که آن حضرت هلال ماه را مشاهده می‌کردند، در سراسر مدینه ندا می‌دادند که: ای مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسی که مرا بر ماه من یاری دهد، یعنی آن را روزه بدارد.
همچنین نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیانگر نقش مهم و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
اینجانب فرا رسیدن اعیاد شعبان را به حضور تک تک همکاران بزرگوارم در آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تبریک و شادباش عرض نموده و از خداوند باری تعالی، ایامی سرشار از سلامتی، بهروزی و سعادت آرزومندم.
 
علی مشایخی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی