اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 15 بهمن 1401
کد 5791

در پنجمین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداره کل توسط مدیرکل عنوان شد:

علی مشایخی : بهترین معیار سنجش سلامت اداری یک دستگاه را سلامت نیروهای انسانی آن دستگاه تعیین می کند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بهترین معیار سنجش سلامت اداری یک دستگاه را سلامت نیروهای انسانی آن دستگاه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بهترین معیار سنجش سلامت اداری یک دستگاه را سلامت نیروهای انسانی آن  دستگاه عنوان کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در خصوص ضرورت نظارت بر عملکرد ادارات و کارکنان در راستای صیانت از کارکنان و ادارات تاکید نمود و خواستار نظارت مستمر بر عملکرد کلیه ادارات و کارکنان گردید.
عمار صاحبی باویل دبیر کمیته ارتقای سلامت اداری این اداره کل نیز در خصوص دستورات جلسه و یافته های کمیته سلامت اداری از طریق بازرسان ماده 91 و نیز گزارشی از عملکرد این کمیته در 9 ماهه اول را تشریح و چالش های موجود در پیشبرد مصوبات قبلی کمیته را بیان کرد.
در ادامه جلسه پس از بحث و بررسی های بعمل آمده در خصوص نحوه واگذاری کارگاهها و فضاهای مازاد اداره کل، کمیته واگذاری و یا دبیر کمیته واگذاری گزارشی از اقدامات صورت گرفته را در خصوص نحوه واگذاری را در جلسه آتی کمیته ارائه نمایند.
در پایان جلسه بازرسان ماده 91 اداره کل ضمن ارائه گزارش، نکته نظرات خود را در خصوص مشکلات پیش روی بازرسان اعلام و خواستار همکاری کلیه واحدهای اداره کل با بازرسان ماده 91 گردیدند.